Η πρόεδρος Ελένη Μανδρίνου Τσουρέκα και τα μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου Επιστημόνων Γυναικών Θεσσαλονίκης, εύχονται σε όλα τα μέλη και τις φίλες του Συνδέσμου, ένα καλοκαίρι γεμάτο φως, ξεκούραση, χαμόγελα και αξέχαστες εμπειρίες.
Να γεμίσετε όμορφες αναμνήσεις, να απολαύσετε στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης με αγαπημένα πρόσωπα και σας περιμένουμε να επιστρέψετε τον Σεπτέμβρη με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία.

Καλό Καλοκαίρι!