Ομιλία της Προέδρου του ΣΕΓΘ στην Αποχαιρετιστήρια Καλοκαιρινή Εκδήλωση
“Ομιλία της Προέδρου του Συνδέσμου Επιστημόνων Γυναικών Θεσσαλονίκης κ. Ελένης Μανδρίνου Τσουρέκα, στην καθιερωμένη ετήσια Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση του Συνδέσμου για το Καλοκαίρι 2026, την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, στο Cafe Thea/tro, του Βασιλικού Θεάτρου Θεσσαλονίκης.” Αξιότιμες φίλες και αγαπημένα μέλη του Συνδέσμου Επιστημόνων Γυναικών Θεσσαλονίκης, Καθώς οι ρυθμοί της πόλης μας αρχίζουν σιγά-σιγά να χαλαρώνουν και οι μέρες γεμίζουν με το ζεστό φως του […]










