Εκδρομή στην Θάσο

Ο Σύνδεσμος Επιστημόνων Γυναικών Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε ακόμα μία πολύ ενδιαφέρουσα εκδρομή, αυτή τη φορά στη Θάσο στις 15-17/09/2023. Τρεις όμορφες ημέρες με περιηγήσεις στο νησί, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μπάνια στις σμαραγδένιες θάλασσες του νησιού.

Την πρώτη ημέρα, περιηγηθήκαμε την βόρεια και δυτική ακτή του νησιού και φτάσαμε στον Ποτό, όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο μας.

Την επόμενη μέρα, η περιήγησή μας ξεκίνησε από τις παραλίες Ψιλή Άμμος, Αστρίς, Γκιόλα και Λιβάδι. Στην διαδρομή, κάναμε μια στάση στην Ιερά Μονή του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, που είναι και ο προστάτης του νησιού.
Στην συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο Τέχνης του Πολύγνωτου Βαγή στο ορεινό παραδοσιακό χωριό Ποταμιά.

Συνεχίσαμε την περιήγησή μας στην παλιά πρωτεύουσα του νησιού την Παναγία, όπου στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό της πόλης θαυμάσαμε τον εσωτερικό διάκοσμό του, καθώς και το λάβαρο του Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου. Η φυσική ομορφιά της Παναγίας, με τις πλούσιες πηγές με τα γάργαρα νερά και τα καταπράσινα πλατάνια εντυπωσιάζουν τον κάθε επισκέπτη.
Στο ορεινό χωριό Θεολόγος, στην ταβέρνα του Ιατρού, γευματίσαμε και απολαύσαμε τα παραδοσιακά κατσίκια στην σούβλα.

Την τελευταία μέρα στον Λιμένα, ξεναγηθήκαμε στην Αρχαία Αγορά και στο αξιόλογο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Στην επιστροφή μας, στην διαδρομή μας προς Καβάλα, δεν παραλείψαμε να κάνουμε μια ολιγόλεπτη στάση για προσκύνημα στο σκήνωμα του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου στη Νέα Καρβάλη. Αγοράσαμε τους κουραμπιέδες μας, και συνεχίσαμε προς Καβάλα. Μία τελευταία μικρή στάση και επιστροφή στην Θεσσαλονίκη, γεμάτοι όμορφες εικόνες και χαρούμενες αναμνήσεις απ’ αυτήν την ολιγοήμερη εκδρομή στην μαγευτική Θάσο.

Ευχαριστούμε πολύ την ακούραστη φωτογράφο μας Χαρίκλεια Πλακόσα για τις όμορφες φωτογραφίες.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο πρακτορείο Athos Travel Center για την άψογη διοργάνωση του ταξιδιού μας.